CBD promotion

האם אפשר לקבל רישיון לקנאביס בגלל פוסט טראומה?

הדחקה או דיאלוג

אנחנו חיים במדינה לא פשוטה ולצערנו רבים חווים תסמינים של פוסט טראומה עקב השתתפות במלחמות לא קלות אלו מנת חלקם של החיים במדינה הזו. פוסט טראומה היא מחלה נפשית כרונית המלווה בתסמינים משתנים בין אנשים שונים.

בין התסמינים המוכרים למחלה הם:  נדודי שינה קשים, פחד להירדם, פלאשבק של האירועים המציפים את הזיכרון התופעה יכולה להתבטא גם בתור חוויה חושית לכל דבר, מחשבות טורדניות על האירוע או בדיוק ההפך, הדחקה של האירוע שאולי משכיחה את הדבר עצמו אבל לא מונעת את הופעתם של התסמינים האחרים.

אם בעבר פוסט טראומה הייתה מחלה לא מוכרת, כזו שנחשבה כמעט לחולשה של האדם הלוקה בה, הרי שהיום אנחנו יודעים כי מדובר במחלה כרונית לכל דבר ועניין לה יש השפעה משתנה על המוח של בני האדם הלוקים במחלה.

מה ניתן לעשות עם הופעתם של התסמינים והאם ניתן לקבל רישיון קנאביס עבור אלו הסובלים מהמחלה, כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

מה היתרונות של צמח הקנאביס בטיפול במחלה

 

בסקירה מדעית שפורסמה בשנת 2019 ציינו החוקרים כי מהמחקרים שבדקו נראה כי לשימוש בקנאבינואידים מן הקנאביס יש השפעה חיובית המקלה את הסימפטומים בנפגעי פוסט טראומה.
מפחית חרדה, מווסת תהליכים הקשורים לזיכרון, משפר את איכות השינה.
בסקירה מציינים החוקרים את התועלת שנובעת גם ממרכיב הTHC ובמיוחד ממרכיב הCBD.

כאשר אנחנו מדברים על פוסט טראומה הרי שצמח הקנאביס יכול להיות פתרון נהדר עבור אלו הסובלים מנדודי שינה חריפים ולא רוצים להשתמש בחומרים כימיים המוכרים בתור ממכרים לכל דבר ועניין. יתרה מזאת, ההרפיה של השרירים כתוצאה מצריכה של צמח הקנאביס יכולה גם כן להרגיע את התחושות של המתח והחרדה המאופיינות לא פעם בכיווץ שרירים לא רצוני.

אבל, על אף שהפתרון ברור כשמש, עדיין משרד הבריאות מערים קשיים על אלו הסובלים מתסמונות פוסט טראומטיות בתהליך הוצאת הרישיון של קנאביס רפואי.

האם ניתן לקבל רישיון לצריכה של קנאביס רפואי עבור החולים במחלה פוסט טראומטית

התשובה לשאלה הזו מורכבת. מצד אחד, אכן משרד הבריאות מכיר היום בזכות של החולים בתסמינים פוסט טראומטיים לקבל רישיון עבור צריכה של קנאביס רפואי. אבל, מאידך, חשוב לדעת כי מדובר על תהליך לא קל. היות שמדובר על מחלה לה סמפטומים אותם ניתן לפרש בצורות שונות, לא פעם הוועדה המתירה שימוש בקנאביס רפואי לא מאשרת בקלות כל בקשה.

לכן, ההמלצה היא לפנות לרופא המטפל ולהתחיל בתהליך הוצאת האישור במהירות המירבית. היו בטוחים כי קראתם את כל האותיות הקטנות בעת תהליך מתן הבקשה על מנת שתהיו בעלי התנאים האופטימליים לקבלת הרישיון.

סיוע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי

צוות המומחים שלנו מסייע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי מטעם משרד הבריאות.
מלא פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם.

על מנת לבחון את זכאותכם לרישיון לקנאביס רפואי, אנא השיבו על השאלות הבאות: (זה יקח פחות מדקה)

Skip to content