CBD promotion

רישיון קנאביס לטיפול בקוליטיס

בחורה סובלת מקוליטיס

קוליטיס היא מחלה דלקתית כרונית דלקתית המופיעה בערכת העיכול. בדומה לקרוהן, גם כאן אנחנו מדברים על מחלה המשפיעה בעיקר על המעיים למרות שאצל כל חולה נמצא את סימני המחלה בנקודה קצת אחרת. מחלת הקוליטיס נמצאת תחת המניפה של המחלות האוטואימוניות. כלומר, מחלות בהן הגוף תוקף את עצמו. ההנחה הרווחת היא שהופעה של קרוהן נובעת מפעולת יתר של מערכת העיכול המפרישה לא אחת חומרים חומציים כדי להתמודד עם האוכל אותו היא צריכה לעכל. כאשר המערכת עובדת יותר מהנדרש, אנחנו עלולים לראות תופעות כמו קוליטיס או קרוהן, המחלה הכמעט תאומה של הקוליטיס.

החדשות המצערות הן שעדיין אין תרופה מספיקה המאפשרת ריפוי מלא מקוליטיס. אם מי מבני משפחתכם סובל מהמחלה, מאוד יכול להיות שגם אתם תפגעו ממנה. אבל, אנחנו בכל זאת חיים במאה ה- 21 מה שמאפשר לנו להתמודד עם מחלות, גם הכרוניות שבהן, באופן קצת אחר.

אנחנו היום יודעים, יותר מבעבר עד כמה שימוש בקנאביס יכול להועיל עבור אלו הסובלים מהמחלה. כדי לקבל פרטים נוספים אתם מוזמנים לקרוא את המאמר הבא.

כמה מילים על קנאביס ועל המידע שיש לנו על הקשר בין השימוש בו ובין טיפול בדלקת

צמח הקנאביס הוא צמח המכיל מרכיבים שונים. בניהם קבינואידיים להם היכולת להיקשר דרך מערכת העצבים לחלקים שונים בגוף ובייחוד למעיים. מכיוון שכך, הקנאביס למעשה מאפשר הרפיה של שרירי המעיים ולא רק. מדובר על חומר אנטי דלקתי כך שבהחלט אנחנו מדברים על חומר לו יתרונות רבים . מכיוון שלא פעם המחלה מובילה לכיוץ של המעיים מה שעלול להביא לתנועה לא טובה של היציאות כמו שלשול וכיוצא באלו, אין כל ספק כי חומרים שתפקידם הוא להביא להרפיה בפעילות המעיים הם חומרים שיכולים להיטיב עם הסובלים מקוליטיס. כמו כן, כל חומר בו מרכיבים אנטי דלקתיים יכול להועיל עבור אלו החולים בקוליטיס שכן, כאמור, אנחנו מדברים על מחלה המאופיינת כמובן בדלקת חריפה במערכת העיכול (מקור).

כמה מילים על הקשר בין קנאביס ובין הפחתה משמעותית של כאב

כל מי שסובל מהמחלות הדלקתיות במערכת העיכול יודע עד כמה המחלה עלולה להכאיב. באופן כזה שבמקרים מסוימים היא אף יכולה למנוע מזה הסובל מהמחלה לתפקד באופן תקין בחיי היום יום. לכן, השימוש בקנאביס יכול להקל מאוד על אלו הסובלים מקוליטיס גם באופן הזה.

הרי אנחנו כבר יודעים כי משככי הכאבים הרגילים עלולים להתברר בתור חומרים לא טובים עבור המערכת החיסונית שלנו. לא רק זה אלא שלאורך זמן ההשפעה של תרופות נגד כאב עלולה להיות פחותה ככל שהגוף מתרגל לחומר. בניגוד לאלו, השימוש בקנאביס מבטיח לנו טיפול נפלא ללא תופעות לוואי. כזה שיכול לעזור לסובלים מהמחלה בכל פעם מחדש להרגיש טוב יותר.

סיוע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי

צוות המומחים שלנו מסייע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי מטעם משרד הבריאות.
מלא פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם.

על מנת לבחון את זכאותכם לרישיון לקנאביס רפואי, אנא השיבו על השאלות הבאות: (זה יקח פחות מדקה)

Skip to content