CBD promotion

רישיון קנאביס לטיפול בקרוהן

כאבי בטן

מי שאינו חולה קרוהן לא יכול לדמיין את הכאבים, חוסר הנוחות והתחושה של מוגבלות פיזית המאפיינת את המחלה המאוד לא נעימה הזו. קרוהן, מחלת מעי דלקתית מאופיינת כמובן בחום, כאבי בטן, חולשה ופגיעה של ממש כאשר נוטלים סוגי מזון מסוימים שיכולים להיות ממש חיוניים עבורינו בתור בני אדם. אלו חומרים כמו B12 ויטמין D ויטמין E ועוד.

אצל חלק מהחולים אנחנו נראה תסמינים לא נעימים בפי הטבעת או לחילופין בחלל הפה. התסמינים יהיו תמיד כתוצאה מהדלקת המאפיינת את המחלה.

על מנת להבין טוב יותר את המחלה והיכן צמח הקנאביס יכול להיכנס לפעולה, אנחנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא את המאמר.

מה הגורמים לקרוהן

קרוהן היא אחת מקבוצה של מחלות מעי דלקתיות. היא לא המחלה היחידה העונה להגדרה הזו אבל, כאשר אנחנו מסתכלים על הופעתה באוכלוסיה אנחנו מוצאים כי 0.46% מהישראלים, משהו כמו 40000 איש סובלים ממנה באופן כזה או אחר.

הסיבה בגינה קרוהן, המחלה הדלקתית, מופיעה במערכת העיכול נובעת מ- 'עודף פעולה' של מערכת העיכול. על מנת לעכל את האוכל אותו אנחנו אוכלים, הכולל בין היתר חומצות שונות, מערכת העיכול שלנו מפרישה חומרים שתפקידם  להתמודד בצורה טובה עם אותן חומצות. כאשר מערכת העיכול עושה 'עבודת יתר', זאת אומרת מפרישה חומרים פעילים רבים מכפי שהייתה צריכה להפריש לכתחילה, זה הרגע בו אנחנו עלולים לגלות תופעות כמו מחלה כרונית, דלקתית במערכת העיכול כדוגמת קרוהן.

מה אתם צריכים לדעת על נטילת קנאביס רפואי עבור טיפול בקרוהן

כמו בכל המחלות הכרוניות, גם כאן אנחנו מדברים על מחלה שלא ניתן לרפא לחלוטין. אבל, בהחלט ניתן להקל במשהו את התסמינים הלא נעימים של המחלה. קנאביס רפואי נמצא משכך כאבים טוב במיוחד, כזה שלא פוגע במערכת החיסונית לאורך זמן, כזה שניחן ביכולות גבוהות תוך הופעה של מינימום תופעות לוואי לא נעימות.

לא רק זה אלא שקנאביס רפואי נמצא כחומר אנטי דלקתי, מה שכמובן מסייע רבות לאלו החולים במחלה מסוג זה, זו כאמור, מחלה המייצרת דלקת במערכת העיכול. משום שקנאביס משפיע באופן ישיר על המעיים, אנחנו יודעים להגיד כי עם נטילת הקנאביס הרפואי מערכת העיכול עוברת תהליך של הרפיה המשפרת תסמינים של שלשול, כאבי בטן וכן הלאה (מקור).

נקודה נוספת, חשובה לציון, משום שמדובר על מחלה הפוגעת במערכת העיכול, לא פעם אנחנו עלולים לגלות חולים הסובלים מהיעדר תאבון המביא לעיתים לירידה דרסטית במשקל. קנאביס רפואי הוא התרופה הטובה ביותר לחזרה של תיאבון. אנחנו יודעים זאת מהטיפול בחולי סרטן המלווה לא פעם בנטילה של קנאביס רפואי ואנחנו יודעים זאת עכשיו.

זו תרופה שאפשר לשאוף

בגלל שמדובר על מחלה הקשורה לאכילה, אין ספק כי קנאביס רפואי יכול להקל מאוד בייחוד משום שמדובר על תרופה אותה ניתן לשאוף ולא לבלוע.

סיוע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי

צוות המומחים שלנו מסייע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי מטעם משרד הבריאות.
מלא פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם.

על מנת לבחון את זכאותכם לרישיון לקנאביס רפואי, אנא השיבו על השאלות הבאות: (זה יקח פחות מדקה)

Skip to content