CBD promotion

רפורמת הקנאביס – על קצה המזלג

ספקי קנאביס סיבידי

רפורמת הקנאביס – על קצה המזלג.

הכותבות – דבי רויטמן ונטע קובלסקי – מדריכות קנאביס לשימוש נכון ומושכל.

באסדרה הישנה – כל רופא מומחה/רופא במרפאת כאב/רופא בבית חולים הגיש המלצה ליחידה לקנאביס רפואי והמטופל היה מקבל את הרישיון בדואר/או דרך ספק הקנאביס.

1. המטופל יכל לקנות רק אצל הספק שהיה רשום על גבי הרישיון.

2.המטופל קיבל כל חודש את הכמות שהיתה רשומה על גבי הרישיון ב370 שח – לא משנה 10ג או 100 ג.

3. המטופל יכל לאסוף עצמאית מבת ים (בית חולים אברבנאל) או חנויות ייעודיות בבתי החולים/תיקון עולם החזיקה נקודת חלוקה משלה בתל אביב או לשלם משלוח 100 שח עד הבית.

4. המטופל החליט כל חודש איזה זן הוא רוצה מתוך המלאי הקיים (אצל הספק שלו בלבד).

5. המטופל היה מחדש את הרישיון דרך הרופא (שהיה מגיש המלצה/חידוש ליק"ר) והיק" ר החליט כל פעם לכמה זמן לחדש את הרישיון ( 3 חודשים, חצי שנה או שנה).

6. התהליך להגשת המלצה יכול היה להיות דרך הקופות או דרך הקליניקות הפרטיות בהן הרופא דרש כל סכום שהיה נראה לו לנכון על התהליך.

7. כל ספק יכל להגביל כל לקוח לזנים לפי מלאי קיים.

הרפורמה היא בעצם מדיקליזציה (להפוך משהו לשימוש רפואי על ידי יישור קו בכל המפעלים, חוות, בקרות, אורזים – כל השרשרת).
כרגע יש כאוס מאוד גדול – אך בסוף התהליך, מה שהיחידה לקנאביס רוצה לייצר זה:

1. המטופלים יוכלו להגיע לבית מרקחת (שמיועד לכך) ולבחור לקנות את הקנאביס מאיזה ספק שהוא רוצה -תחרות על איכות ומחיר יהיו לטובת המטופל.

2. מחירים – כל חברה רשאית לקבוע את המחיר שלה למוצרים שלה, כרגע מדובר על 130 שח עד 390 שח לכל 10 גרם!! (כשאתם קונים את הקנאביס זכרו איזה חברה התנהגה בצורה הוגנת כלפי המטופלים שלה).

3. המחירים הגבוהים כוללים משלוח – לכן אם תזמינו בפנקסיה או סופרפארם או מקאספארם חולון – המשלוח צריך להגיע הביתה ללא תשלום נוסף.

4. בכל מרשם רשום איזה קבוצת קאנביס ניתן לקבל – לדוגמא מי שקיבל בעבר PK /תכלת / ארז יהיה לו רשום :אינדיקה T20/C5" – דוגמא בלבד – וניתן לקנות את הזנים בערכים האלו – או אחד תחתיו מבחינת החוזק.

5. את המרשמים מקבלים במייל ישירות מהיחידה לקנאביס רפואי – מקבלים רישיון אחזקה + x מרשמים – אחד לכל חודש – וכל מרשם בתוקף לכשבועיים, לאחר מכן לא ניתן לנצל אותו.

6. רופאים פרטיים עדיין לוקחים סכומי עתק, אך כל זה מתוכנן להשתנות ויהיה מותר לרופאים לדרוש 287 שח עבור הנפקת רישיון.

7. עדיין כל רופא מומחה יכול להגיש המלצה לקנאביס ובנוסף יש רופאים שמורשים להנפיק רישיון במקום.

Skip to content