CBD promotion

קנאביס רפואי לטיפול בדלקת פרקים

אשה מבוגרת הסובלת מדלקת פרקים

דלקת פרקים עלולה להיגרם כתוצאה מסיבות שונות. בין אם מדובר על מחלה המופיעה לבדה ובין אם מדובר על מחלה שהיא רק תוצאה של מחלה אחרת, כמו במקרה של זאבת לדוגמא. כך או אחרת דלקת פרקים היא כמובן תופעה המאופיינת בקרב בני הגיל השלישי אם כי אנחנו בהחלט יכולים להצביע על קבוצה לא מבוטלת של חולים במחלה שגילם צעיר יותר.

דלקת פרקים היא מחלה כרונית, זאת אומרת שאין טיפול שיכול להעלים לחלוטין את המחלה. מכיוון שמדובר על מחלה המשפיעה למעשה על כל פעולה שאנחנו עושים בחיי היום יום שלנו, המדע עושה כל מאמץ למצוא פתרונות אם לא לפתור את הבעיה מהשורש אז לפחות להקל על אלו הסובלים ממנה באופן משמעותי.
אנשים עם דלקות פרקים סובלים מכאבים חזקים שמקשים על תפקודם התקין בחיי היום יום.

כדי להכיר את היתרונות שיש בנטילה של קנאביס רפואי עבור טיפול בדלקת פרקים, נלמד במאמר הבא.

כאשר אנחנו מדברים על קנאביס רפואי על מה אנחנו מדברים בעצם

קנאביס רפואי היא תרופה המופקת כמובן מצמח הקנאביס. צמח הקנאביס, כמרבית הצמחים מכיל חומרים שונים המשפיעים באופנים כאלו ואחרים על גוף האדם. רבים טועים לחשוב כי קנאביס רפואי מורכב רק מהחומר הגורם להזיות והתמכרויות אצל חלק מהנוטלים את התרופה. אבל, האמת היא שלקנאביס הרפואי סגולות ריפוי רבות וחשובות.

לקנאביס רפואי יש השפעה של שיכוך כאבים ולכן, בשנים האחרונות הפך הקנאביס לחלק מהטיפול בדלקת מפרקים במדינות שונות בעולם.
המדינות שאישרו שימוש רפואי בצמח הקנאביס הכירו בדלקות מפרקים כאחת מהתוויותיו. לעומתן, בישראל מצב של דלקת פרקים לא נחשב כהתוויה ישירה, אבל חולים רבים בדלקות פרקים מקבלים רישיון בהתוויית כאב.

בנוסף, חשוב לזכור כי נטילה של קנאביס רפואי היא בטוחה יותר שכן כל נטילה של החומר תלויה במרשם רופא. כך שאנחנו יכולים להיות בטוחים כי המטופל נמצא במעקב שתפקידו לאבחן השפעות הרסניות במידה וקיימות, בעקבות השימוש בקנאביס רפואי.

קנאביס רפואי הוא צמח אותו ניתן לקחת בדרכים שונות. בין אם זה על ידי עישון ובין אם זה על ידי נטילה של שמן קנאביס ייעודי לטיפול. במקרים מסוימים ניתן ליטול קנאביס רפואי בתוך טבליות מה שכמובן מתאים עבור מי שסובלים מדלקת פרקים המוכרים בתור בני הגיל השלישי במרבית המקרים ולא תמיד מיומנים בשאיפה של חומרים כאלו ואחרים.

אז מה עושים עכשיו?

אם גם אתם סובלים מדלקת פרקים כרונית, זה הזמן שלכם לפנות לרופא המטפל ולבקש ממנו סיוע בדמות קנאביס רפואי. החומרים האנטי דלקתיים המצויים בצמח יעזרו לכם להרגיש טוב יותר. הם יקטינו את הנפיחות באזור ויתנו לכם את הכוח להרגיש טוב יותר. מתוך ניסיון אנחנו יכולים להעיד על רבים שהשימוש בקנאביס רפואי שיפר את איכות חייהם בעשרות מונים.

סיוע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי

צוות המומחים שלנו מסייע בקבלת רישיון לקנאביס רפואי מטעם משרד הבריאות.
מלא פרטים בטופס ונחזור אליך בהקדם.

על מנת לבחון את זכאותכם לרישיון לקנאביס רפואי, אנא השיבו על השאלות הבאות: (זה יקח פחות מדקה)

Skip to content